UWAGA! Dołącz do nowej grupy Tarnów - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Badanie satysfakcji klienta w Tarnowie – Zachęta do udziału

Bożena Darasz

Bożena Darasz


Urząd Miasta Tarnowa ogłasza trwające badanie satysfakcji klientów, mające na celu zbieranie opinii mieszkańców na temat świadczonych usług. Mieszkańcy są zachęcani do aktywnego udziału w tym anonimowym badaniu, które będzie dostępne do końca roku 2025. Ankieta, składająca się z ośmiu pytań, dotyczy zarówno ogólnej oceny usług, jak i szczegółowych informacji dotyczących obsługi klienta. Udział w badaniu można zrealizować zarówno online, jak i w wersji papierowej.

Wypełniając ankietę, uczestnicy będą mieli możliwość oceny wielu aspektów funkcjonowania urzędów, w tym przejrzystości informacji dotyczących zasad załatwiania spraw. Kwestionariusz skupia się na tym, jak klienci postrzegają interakcję z urzędem oraz jakie obszary wymagają poprawy. Warto zarejestrować swoją opinię, aby przyczynić się do podnoszenia standardów jakości świadczonych usług w Tarnowie.

Ankieta dostępna jest w formie elektronicznej, a link do jej wypełnienia można znaleźć na stronie internetowej urzędu. Dla tych, którzy preferują papierową wersję, kwestionariusze są udostępniane w budynkach Urzędu Miasta Tarnowa, w tym przy ulicy Mickiewicza oraz Nowej. Wypełnione ankiety można wrzucać do specjalnych urn, które zostały umiejscowione w tych lokalizacjach, co ułatwia mieszkańcom udział w badaniu.

Źródło: Urząd Miasta Tarnów


Oceń: Badanie satysfakcji klienta w Tarnowie – Zachęta do udziału

Średnia ocena:4.93 Liczba ocen:21


Zobacz Także