W Tarnowie mają miejsce działania związane z porządkiem miejskim, szczególnie w kontekście usuwania odpadów. Ostatnie zgłoszenie dotyczyło dużej ilości odpadów komunalnych, które zostały zauważone w okolicy Osiedla Jasna. Mieszkańcy są przypominani o obowiązującym harmonogramie odbioru odpadów, który powinien być przestrzegany. Ważne jest, aby każdy z nas dbał o czystość i porządek w swoim otoczeniu.
W dniu 15 października 2025 roku, około godziny 21:36, Straż Miejska w Tarnowie otrzymała zgłoszenie dotyczące nieprawidłowego pozbywania się odpadów. Informacja ta dotyczyła pojawienia się dużej ilości śmieci w rejonie osiedla. W odpowiedzi na zgłoszenie, na miejsce został wysłany patrol strażników miejskich, który potwierdził sytuację i zajął się dokumentowaniem zdarzenia.
W związku z utrzymującym się problemem z odpadami, przypomina się mieszkańcom o konieczności przestrzegania ustalonych norm i przepisów dotyczących ich segregacji i transportu. Dostępny jest również szczegółowy harmonogram odbioru, który można znaleźć na stronie MPGK. Mieszkańcy są zachęcani do zgłaszania wszelkich interwencji związanych z porządkiem publicznym, korzystając z całodobowego numeru alarmowego 112.
Źródło: Straż Miejska w Tarnowie
Oceń: Interwencja Straży Miejskiej w Tarnowie w związku z nieprawidłowym pozbywaniem się odpadów
Zobacz Także