Grzegorz Błażewicz jest współczesnym przedsiębiorcą i liderem w sektorze marketingu, który urodził się 25 maja 1976 roku w Tarnowie. Posiada on ponad 15-letnie doświadczenie w międzynarodowej branży marketingowej, co czyni go uznawanym ekspertem w tej dziedzinie.
Jako założyciel i prezes zarządu SALESmanago, Grzegorz Błażewicz prowadzi platformę Customer Engagement, która oferuje szereg rozwiązań z zakresu automatyzacji marketingu oraz e-mail marketingu. Jego wizja i strategia wprowadziły nową jakość w interakcji z klientem, co stanowi kluczowy element sukcesu w dzisiejszym rynku.
Życiorys
W roku 2000 Grzegorz Błażewicz ukończył studia na kierunku filologia angielska, które odbywał na Uniwersytecie Śląskim. Niecały rok później, w 2001, uzyskał drugi tytuł magistra, tym razem w polsko-francuskiej Ecole de Commerce de Silesie, która powstała przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Na początku swojej kariery zawodowej pracował w agencjach marketingowych, zdobywając doświadczenie w renomowanych miastach jak Nowy Jork czy Londyn. Przez sześć lat sprawował funkcję Dyrektora Marketingu w Grupie Kapitałowej Comarch, która jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań IT w Europie.
W latach 2006–2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu w notowanej na GPW spółce, operatorze jednego z czołowych polskich portali internetowych – Interia.pl. Jego umiejętności kierownicze oraz wizje innowacyjne przyczyniły się do dalszego rozwoju firmy.
W 2011 roku Grzegorz Błażewicz założył SALESmanago Marketing Automation, który stał się jednym z najszybciej rozwijających się startupów technologicznych na świecie. Obecnie firma zatrudnia ponad 150 pracowników i zdobyła wiele nagród, w tym tytuły w prestiżowych konkursach jak GoGlobal, Deloitte CEE Technology Fast 50 w 2016 roku oraz Diamenty Private Equity.
Nagrody i wyróżnienia
Grzegorz Błażewicz zdobył wyróżnienia, które podkreślają jego osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości oraz zaangażowanie w życie lokalnej społeczności.
- Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014,
- Laureat nagrody Krakowianin Roku 2015.
Książki
Grzegorz Błażewicz jest autorem, którego prace cieszą się dużym uznaniem w dziedzinie marketingu. Jego książka Rewolucja z Marketing Automation, wydana przez PWN w październiku 2016 roku, nosi numer ISBN 978-83-01-18930-3.
Współautor E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, która ukazała się w PWN w listopadzie 2013, posiada numer ISBN 978-83-01-17449-1.
Przypisy
- MałgorzataM. Mrowiec, Krakowianie Roku 2015 - uhonorowaliśmy laureatów naszego plebiscytu [WIDEO, ZDJĘCIA], „dziennikpolski24.pl” [dostęp 10.11.2017 r.]
- Adam Krzanowski, Prezes Grupy Nowy Styl, zwycięzcą 12. edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku | EY Przedsiębiorca Roku [online], przedsiebiorcaroku.pl [dostęp 10.11.2017 r.]
- Diamenty Private Equity [online], diamentyprivateequity.pl [dostęp 10.11.2017 r.]
- Technology Fast 50 Central Europe [online], www2.deloitte.com [dostęp 10.11.2017 r.]
- Radgost, Poland, Go Global! – GLP [online], www.polandgoglobal.pl [dostęp 10.11.2017 r.]
- TomaszT. Grynkiewicz, Z 3 mln zł na 30 mln. Grzegorz Błażewicz opowiada o tym, od czego zależy sukces Salesmanago, „WP money”, 05.01.2016 r. [dostęp 10.11.2017 r.]
- Porzucił korpo i rozwinął w sieci biznes warty ponad 100 mln zł – MamBiznes.pl, „MamBiznes.pl”, 05.09.2016 r. [dostęp 10.11.2017 r.]
- Fakty – FAN FM w centrum wydarzeń Grupy RMF [online], fanfm.strefa.pl [dostęp 10.11.2017 r.]
- Inc.I. Google Inc.I., Firma i Zarząd – Marketing Automation & E-mail Marketing | SALESmanago [online], www.salesmanago.pl [dostęp 10.11.2017 r.]
Pozostali ludzie w kategorii "Przedsiębiorczość i ekonomia":
Henryk Frist | Józef Bobrowski | Jerzy Mazgaj | Michal Hornstein | Łukasz NosekOceń: Grzegorz Błażewicz